De vigtigste PR i Amerika

Bare sker for at være pr aktivitet, der ændrer individuelle opfattelser fører direkte til ændret adfærd. PR trækker det ud ved at overtale en manager nøgle uden for publikum med de største adfærd konsekvenser for organisationen, dens måde at tænke. Det flytter de eksterne interessenter til at træffe foranstaltninger for at hjælper organisationen lykkes.
Jeg tror ikke pr kan levere meget mere end at.
Ikke overraskende kører PR bedst på sin egen grundlæggende forudsætning, der får alle, der arbejder mod de samme eksterne publikum adfærd. Forsikring af din PR indsats forbliver fokuserede, blueprint går sådan her: mennesker handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Resultater kan variere fra samfundsledere begynder at opsøge dig, velkommen bounces i show room besøg og angive kilder ser din måde at udsigterne begyndt at gøre forretninger med dig, kunder at foretage gentagne køb og endda nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures.
Hvis som leder, at scenariet appellerer til dig, så prøv denne vej.
Første, der håndterer det arbejde, der kræves til at producere sådanne resultater? Din egen fuldtids pr personale? Nogle folk som er tildelt af hovedkontoret til din enhed? En udenfor PR agenturet holdet? Uanset hvor de kommer fra, de har brug at være begået dem, PR blueprint og dens gennemførelse, begyndende med centrale publikum perception overvågning.
Det er nyttigt at gøre visse pr folk tilknyttet din enhed virkelig tror – dybt ned – hvorfor det er så vigtigt at vide, hvordan din vigtigste eksterne målgrupper opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester. Kontroller, at de accepterer den virkelighed, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan hjælpe eller såre din enhed.
Arbejder tæt sammen med PR-folk, starte ved sømning ned der blandt dine vigtige udenfor publikum opfører sig på måder, der hjælpe eller hindre dine målsætninger. Derefter liste dem efter hvor alvorlig deres opførsel påvirker din organisation.
Nu, tage skridt til at finde ud af, præcist hvordan de fleste medlemmer af nøglen uden for publikum opfatter din organisation. Hvis du ikke har budget til at betale for hvad kan være dyre professionelle undersøgelse counsel, bliver du og kollegaerne PR nødt til at overvåge disse opfattelser. Faktisk, de bør være helt bekendt med opfattelse og adfærd.
Bedste mÃ¥de at fÃ¥ at aktivitet i gang er at mødes med medlemmerne af det uden for publikum og stille spørgsmÃ¥l som “Er du fortrolig med vores tjenester eller produkter?” “Har du nogensinde haft kontakt med nogen fra vores organisation? Var det en tilfredsstillende oplevelse?” Være følsomme over for negative udtalelser, især tøvende eller undvigende svar. Og se omhyggeligt for falske antagelser, usandheder, misforstÃ¥elser, unøjagtigheder og potentielt skadelige rygter. NÃ¥r du finder sÃ¥dan, skal de korrigeres, da de normalt føre til negative adfærd.
Nu er det tid til at vælge den faktiske opfattelse ændres, som så bliver din pr mål. Naturligvis, du ønsker at rette eventuelle usandheder, unøjagtigheder, misforståelser eller falske antagelser.
Slags gÃ¥r uden at sige, en PR mÃ¥l uden en strategi til at vise dig hvordan du kommer derhen, er ligesom en sømand sandwich uden knockwurst. NÃ¥r du vælger en af tre strategier specielt konstrueret til at skabe opfattelsen eller mening hvor der kan være ingen, eller ændre eksisterende perception, eller styrke det, du ønsker, er at sikre, at mÃ¥let og din nye strategi samordnes. Du ønsker ikke at vælge “ændre eksisterende perception” HvornÃ¥r nuværende opfattelse er bare ret, tyder pÃ¥ en “styrke” strategi.
På dette tidspunkt, opretter du en overbevisende budskab omhyggeligt struktureret for at ændre din vigtigste målgruppe opfattelse, som anvist af din pr mål.
Dit budskab skal være en grabber og krystalklare om hvilken opfattelse behov for afklaring eller korrektion, og hvorfor. Du skal naturligvis være sandfærdig og din holdning logisk forklaret og troværdigt, hvis det er til at holde opmærksomheden af medlemmer af denne målgruppe, og faktisk flytte opfattelsen i din retning.
Så prøv denne. Kombiner din korrigerende besked med en anden nyheder meddelelse eller præsentation, som kan give mere troværdighed ved nedtoner behovet for sådan en korrektion.
Tro det eller ej, kalder jeg kommunikation taktik du vil bruge til at flytte din besked opmærksom pÃ¥ denne vigtige eksterne mÃ¥lgruppe, “lastdyr”, fordi de skal bære din overbevisende nye tanker til øjne og ører af disse vigtige uden for mennesker.
Du vil blive glad for at vide, at en lang liste over sådanne taktikker venter din fornøjelse. Det omfatter breve til redaktøren, brochurer, pressemeddelelser og taler. Eller du kan vælge radio og avis interviews, personlige kontakter, facilitet ture eller kunde briefinger. Kravet om kun udvalg er kommunikation taktik du vælger en post for at nå mennesker, ligesom medlemmerne af dine vigtigste målgruppe.
En heldig faktor er, tingene kan altid fremskyndes, ved at tilføje mere kommunikation taktik, og ved at øge deres frekvenser.
Spørgsmål vil snart opstå med hensyn til fremskridt. Selvfølgelig, vil du allerede være hårdt arbejde remonitoring opfattelser blandt target publikum medlemmer til at teste hvor god din PR programmet virkelig er. Brug spørgsmål svarende til dem, der anvendes under sessionen tidligere overvågning, vil du nu være opmærksom på tegn på, at publikum opfattelser begyndt at bevæge sig i din generelle retning.
Vi er heldige faktisk at vores centrale interessenter publikum opfører sig som alle andre-de handle ud fra deres opfattelse af de faktiske omstændigheder, de hører om du og din operation. Forlader du lidt andet valg end at beskæftige sig hurtigt og effektivt med disse opfattelser ved at gøre, hvad der er nødvendigt at nå frem til og flytte dine vigtigste eksterne målgrupper til handlinger ønsker du.
Der er aldrig en lykkeligere øjeblik i praksis public relations end når oplysningerne viser, at du har opnået slags centrale interessenter adfærdsændring, der fører direkte til at opnå din afdeling, afdeling eller subsidiær mål.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på mailto:bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 1125 herunder retningslinjer og ressource boks.
Robert A. Kelly © 2004.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *